duminică, 27 ianuarie 2013

Off-topic: "Castiga bani online!"

N-am crezut in viata mea in astfel de site-uri, insa cineva m-a convins sa incerc si dupa o luna de activitate am castigat 15 euro.Poate vi se pare putin insa activitatea mea in fiecare zi a fost de maxim o ora, in conditiile in care nu primeam comisoane de la nimeni.(referali)


Articolul devine interesant?Chiar asa este...Astazi vand cititorilor mei reteta succesului online.Reteta cu care puteti sa va faceti bani de buzunar....



Este vorba despre un site rusesc(Fanslave.comCastiga bani cu fanslave) asa numit intermediar.Ce face el defapt?Incaseaza bani de la companiile/utilizatorii care doresc sa cumpere like-uri/vizualizari pe youtube/faloweri pe twiter si simple vizite pe site si acesti bani ii ofera utilizatorilor care dau click pe "campaniile" create.
Tin sa precizez ca DA am primit banii de la ei si sunt de incredere, merita sa incepeti sa va ocupati timpul cu ceva productiv...bineinteles asta pe langa gatit:)

Asadar aveti mai jos metodologia si link-uri catre site.Apropos daca va inregistrati pe link-urile de mai jos deveniti referalii mei si eu primesc un comision din partea site-ului pentru ca v-am adus pe voi.La randul vostru puteti aduce membrii noi si primiti un comision.(Aceste comisioane NU afecteaza balanta contului utilizatorului).

In concluzie v-as multumi daca ati alege sa va innregistrati pe unul din link-urile de mai jos!
Inregisteaza-te aici!
Metodologia, detalii, intrebari si raspunsuri:


Veți obține 7 credite pentru fiecare Like! > Sau 0.02 € -0.04 €.
De obicei, site-uri web sau unele companii renumite doresc like-uri cum ar fi Barcelona / Apple / Puma / eBay / Ferrari, etc

Primi 1 credit pentru fiecare refferal (membru adus). În cazul în care refferalul dvs. a adus  de asemenea alti refferali, vei primi comision si de la acestia, astfel formandu-se un sistem de tip "piramidal" .

Plata se face la 3000 de credite, sau 15 €.

Dupa inregistrare veti primi 50 de credite bonus, sau € 0.25.

În fiecare zi sunt 30 de site-uri care ar trebui să le dai like, sau 0.60 centi/ zi, destul de convenabil.

Exista o limita de site-uri in fiecare zi!Dupa ce atingeti acea limita numai puteti da click, asta fiind o masura de impartire uniforma a campaniilor catre toti utilizatorii site-ui.

Pentru a înregistra CLICK AICI, cei care se inregistreaza trebuie sa aveti un cont de facebook cu minim 5 prieteni si nevoie de bani:)

Atentie!Cu cat pagina de facebook este mai populara(multi prieteni, activitate mare) cu atat "fanrank-ul" va fi mai mare si vei primii mai multe credite pentru un like/vizualizare/falow

Inregistreaza-te gratuit!

Pentru a vedea anunțurile autentifica-te pe site, mergi la contul tau( Your acount).> Prezentare generală.
Si incepi sa dai click pe paginile aparute.In cazul in care nu apar inseamna ca nu sunt campanii momentan sau sunt altii care le vaneaza imediat ce apar.Trebuie sa fii putin pe faza.

Sfatul meu?Intrati noaptea sunt destul de multe campanii si putini utilizatori online.
Va doresc succes si spor la facut banuti!Daca aveti intrebari lasati un comentariu mai jos!

2 comentarii: